Julkaistu omassa facebook profiilissa 15.12.2015:

Mitä mä haluaisin joululahjaksi? Just nyt ehjän kropan..
 
Mitä mä toivoisin sulle joululahjaksi? Sitä, että osaisit arvostaa sinun ehjää kroppaasi, jos semmoisen omistat...
 
Elämä rikkinäisen ja sairauksien rasittaman kropan kanssa ei ole aina helppoa. Se on kuitenkin osa mua ja pärjään sen kanssa hyvin..yleensä. Välillä, kuten tänään, ärsyttää sen risan kropan itsepäisyys tehdä mitä tahtoo, vaikka pää koitti sanoa että ei nyt.
 
Joululoma alkoi siis hivenen aikasemmin kun piti..
 
Tämän tekstin puolestaan julkaisin facebookissa 15.12.2019
 
Minä..
Osa mua on tämä sairautenikin. Sen kanssa eläminen on yhtä opettelua. Sain muistutuksen taas siitä lumitöitä tehdessä. Annoin pulssin nousta liian ylös, ja romahdin hankeen makaamaan. Sama käy jos suutun kovasti, romahdan. Tai jos nukun huonosti, olo romahtaa. Jne.
Tätä ei vaan tunnu ikinä oppivan hallitsemaan. Makoilin hetken hangessa, nousin ylös ja käpyttelin sisälle kun paskat housussa oleva 100vuotias. Raksu vierellä kyselemässä pärjäätkö. Pärjään mä, otan kortisonia purkista ja makaan hetken sohvalla. Sit taas mennään.
Tää sairaus kuuluu pakettiin, halusi tai ei. Joku hiljattain sanoi, että minä olen miehelleni loittovoitto, sanoisin että mä oon saanu lottovoiton, kun oon saanu tommosen miehen joka on alkanumyös mun omaishoitajakseni.
Joten..mä oon tämmönen..take it or live it 😘